بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سردار آزمون هم به سرنوشت دیگر مهمان 90 مبتلا گردید!

http://axgig.com/images/91653821531493115969.jpg

چندهفته قبل سردار آزمون مهمان برنامه 90 و مجری قرمز دوستش بود.بعد از این برنامه عنوان کردیم که خداکند نحسی این برنامه یقه آزمون را نگیرد.
اما ظاهرا دعایمان مستجاب نشد و طبق یک سنت قدیمی در 90  مهمان آن بعد از حضور در این برنامه دچار گرفتاریهای ورزشی و عدم درخششی که باعث دعوت شدنش به نود شده بود،مبتلا میشود!
آری ...سردار آزمون که برای حضور در تمرینات تیم ملی و بازی در تیم جوانان به ایران بازگشته بود،تا دیشب به دلیل مشکلات خروجی _ مربوط به دوره مقدس سربازی _نتوانسته از ایران خارج شود و به تمرینات تیم باشگاهیش در روسیه بپیوندد!
لذا باشگاه روبین غازان وی را 30 میلیون تومان جریمه و 2 جلسه از همراهی تیمش محروم کرده است!
نکته:پریرا مهاجم تیم فولاد خوزستان نیز که دو هفته قبل مهمان این برنامه بود با شروع مجددا رقلبتهای لیگ در اولین بازی خود دچار حاشیه های در تبریز شد که به محرومیت یک جلسه ای وی توسط کمیته انضباطی منجر گردید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه نود,عادل فردوسی پور,سردار آزمون, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com